Využívejte svůj web naplno
Na této stránce najdete jednoduchý a účinný návod, jak efektivně používat svůj web. Projděte si ho pečlivě krok po kroku a použijte postupy, které ostatním fungují.
Doplňte si na web informace o sobě
Tip č.1: Buďte osobní, buďte vidět
Aby webová stránka byla pro vaše klienty dostatečně zajímavá, musí na ní být uvedené všechny náležitosti. Velice důležitá je vaše fotografie. Vždycky, když klient vstoupí na vaši stránku, musí se vám dívat do tváře. Tak zajistíte, že na vás klient nezapomene. Víte jak to chodí: Sejde z očí, sejde z mysli. Automat bude pravidelně rozesílat tipy, které budou mít pokračování na vašem webu. Buďte tam vidět!
Tip č.2: Zadejte kontaktní údaje
Další důležitou částí vaší webové stránky je uvedení kontaktních údajů. Když se s vámi bude chtít návštěvník vašeho webu spojit, musí tam najít vaše kontaktní údaje. Vyplňte si na webu svůj e-mail a telefon. Svůj web používáte jako doplněk svého podnikání. Měli byste na něj proto úmístit i svoje identifikační údaje.
Tip č.3: Představte se
Uveďte na svém webu informace o sobě. Jak se svými klienty pracujete, jaké služby jim můžete nabídnout, jaké máte zkušenosti. Můžete také uvést reference od svých spokojených klientů. Je spousta věcí, co o vás může klient chtít vědět. Informace o vás by měly být dostatečně poutavé, ale dejte si pozor, aby text nebyl příliš dlouhý. Ideální rozsah je pět až deset vět na svoje představení.
Do administrace svého webu se dostanete na stránce http://www.e-konzultant.cz/info/. Přihlašte loginem, který je shodný s vaší doménou (obvykle jmenoprijmeni.cz) a zadejte své heslo uvedené při zakládání webové stránky. V rozhraní pro administraci údajů si doplňte všechny potřebné informace. Po uložení se podívejte na svoji webovou stránku, jestli se vložené údaje správně zobrazují.
Zkuste odeslat newsletter sami sobě
Zaregistrujte se jako klient na svém vlastním webu. Tím nejlépe a nejrychleji zjistíte, jak to vlastně celé funguje.
Jestli už tam svůj e-mail máte, tak vám přišla určitě první automatická zpráva.
Podívejte se, jak Chytrý web poradce využívají ostatní poradci
Máte velkou konkurenční výhodu, protože patříte k poradcům, kteří jsou vidět na internetu.
Nyní máte příležitost oslovit nové lidi a vrýt se do paměti spoustě těm, kteří budou řešit svoji finanční situaci. Čím více návštěvníků bude přicházet na vaši stránku a budou pravidelně vídat na svém monitoru vaši tvář, tím více klientů bude poptávat právě vaše služby. Na koho jiného by se měli obrátit, než právě na toho, kdo jim pravidelně a bezplatně radí, jak ušetřit nebo vydělat peníze navíc?
A co tedy potřebujete k tomu, aby vám vaše stránka byla užitečná? Kontakty.
Pokud to ještě neděláte, začněte si od svých klientů i lidí, se kterými jste dosud neuzavřeli žádný obchod, brát mailové adresy. Pod heslem kudy chodím, tudy trousím sbírejte kontakty. Budou se vám hodit. Každého z nich upozorněte, že mu občas pošlete nějakou zprávu, a brzy budete mít širokou databázi potenciálních klientů.
Zde je odkaz na některé poradce, kteří svoji stránku aktivně využívají a pravidelně oslovují několik stovek klientů:
drahoslavfeit.cz
ivetapechova.cz
josefsimon.cz
Prohlédněte si jejich weby, které těmto poradcům opakovaně přináší nové klienty. Prohlédněte si rubriku „o mně“ a „kontakty“ a porovnejte je s rubrikami na svém webu.
Není nutné vymýšlet nové věci. Stačí jenom udělat to, co funguje ostatním 🙂
Pozvěte první návštěvníky na svůj web
Váš web si můžete upravovat tak, aby se líbil nejen vám, ale aby se na něm líbilo i vašim návštěvníkům.
Čím víc lidí na váš web přijde, tím líp to bude dělat vyhledávačům a hlavně se bude dít ještě jedna dobrá věc. Návštěvníci o vás budou vědět. Budou si stahovat váš e-book a vy tím budete získávat kontakty do svojí databáze.
Pozvěte na svůj web všechny lidi, se kterými se znáte. Všechny svoje stávající klienty, kamarády, kolegy a přátele. Zeptejte se jich, jak se jim váš web líbí, a kromě nových kontaktů do databáze získáte i pár dobrých tipů, čím svůj web doplnit.
Váš web umí sbírat kontakty. Víte o tom?
Máte už odkaz na svůj web v patičce mailu? Udělejte to. Každý, komu pošlete e-mail, se dozví, že máte vlastní web. A pokud mu dáte možnost jenom kliknout na odkaz v patičce mailu, přivedete na svůj web nové návštěvníky.
Váš web je upraven tak, aby nové navštěvníky pobízel k registarci a k odběru vašich newsletterů. Jak to funguje? Na stránkách jsou dostupné některé informace pro všechny a některé jenom pro registrované. Pokud bude nový návštěvník na vašem webu například v záložce „ke stažení” chtít stáhnout všechny kalkulačky, bude se muset zaregistrovat. Podobné je to se zadáváním dotazů do poradny.
Po registraci mu budou chodit newslettery z vašeho webu, a tím se z něj začne stávat „předehřátý kontakt”. Nejjednodušším nástrojem pro získávání e-mailů je e-book, který si mohou návštěvníci vašeho webu zdarma stáhnout - výměnou za svůj e-mail. E-book je pro vás již připraven, ale doporučuji časem vytvořit vlastní e-book, do kterého vtisknete svou osobnost.
Zopakujte to, co funguje jiným
Není nutné všechno objevovat. Stačí jenom zopakovat to, co funguje jiným. Dělejte to, co funguje jiným poradcům.
Přinášíme vám tři tipy od poradců, kteří používají automat již delší dobu.
Tři tipy pro Vás: Tip č. 1: „Kudy chodím, tudy trousím”
Každý den se potkáte se spoustou lidí, kteří se mohou stát vašimi klienty. Může to být obsluha při tankování, recepční v hotelu, obsluha v restauraci. Ne vždy je vhodné nabízet schůzku. Co je ale možné dělat opakovaně, to je naučit se říkat pár vět, které vám přinesou nový kontakt do automatu. A tady je jedno takové oslovení, která už několika poradcům funguje:
„Radím lidem, jak vydělat na službách bank a pojišťoven. V živém světě to dělám za peníze a elektronicky zadarmo.
Dejte mi na sebe e-mail a pošlu vám pár tipů jak na to."
Stačí to začít dělat pravidelně. Dělejte to v duchu hesla kudy chodím, tudy trousím. Začnou vám vznikat nové předehřáté kontakty.
Tip č. 2: „Začněte si ohřívat ztracené kontakty z telefonování”
To je tip hlavně pro poradce, kteří si domlouvají schůzky s novými klienty po telefonu. To je spojené s řadou odmítnutí. Počet odmítnutí je logicky větší, než počet domluvených schůzek. Udělejte to, co jiným funguje. Předehřejte si kontakty pomocí automatu a pak terpve nabídněte schůzku. Zařaďte do svého telefonátu na začátek podobnou formulaci:
„Radím lidem, jak vydělat na službách bank a pojišťoven. Pracuji jinak než finanční poradci na trhu. Provozuji webovou poradnu a rád bych vám do ní poslal pozvánku, abyste mohl posoudit, jestli mohu být pro vás prospěšný."
A požádejte o mailovou adresu. Nezáleží tolik na formulaci, jako na obsahu sdělení. Vyzkoušejte to a budete nadšeni! Nenutíte totiž lidem schůzku, posíláte jim informace. Po třech týdnech zavolejte znovu. Už nevoláte studeným kontaktům. Lidé vědí, jak vypadáte a co říkáte. Zeptejte se, co říkají na vaše informace, a nabídněte jim setkání. Odmítnutí budou přicházet také, ale poměr telefonátů a domluvených schůzek bude významně lepší.
Tip č. 3: „Udělejte si zlatý návyk”
Zopakujte si to, co jsme dělali jako děti. Ani si to nepamatujeme, ale prošli jsme tím všichni. Rodiče nás vedli k tomu, abychom si pravidelně čistili zuby. První pokusy byly těžké pro rodiče i pro děti, ale po několika opakováních se z toho stal zvyk. Dnes si automaticky čistíme zuby a vůbec o tom nepřemýšlíme.
Vypěstujte si podobným způsobem návyk, který vám bude opakovaně přinášet nové klienty. Dejte si za úkol, že po dobu jednoho měsíce budete získávat tři kontakty denně. Každý večer si je zaregistrujte do automatu. Časem se dostanete do situace, že nebudete muset shánět nové klienty. Udělejte to, co se osvědčilo jiným!
Poradci, kterým to dnes funguje, před několika lety začali právě s pěstováním tohoto návyku. Použijte k tomu postup podle jednoho z prvních dvou tipů. Začněte s tím hned! Vytvoříte si tak návyk, který vám bude přinášet opakovaně nové klienty.